Przejdź do głównej zawartości

ŚWIADECTWO ANETY

 Szczęść Boże!

Mam na imię Aneta, mam 28 lat i jestem nauczycielką. Dzielę się tutaj świadectwem życia i mojej wiary.

Bardzo ważnym dla mnie momentem okazało się tegoroczne Triduum Paschalne i Święta Zmartwychwstania Pańskiego. Pan Bóg poruszył moje serce pokazując piękno kapłaństwa i służby Bogu. Nigdy dotąd tak mocno tego nie doświadczyłam. W Wielki Piątek dotknęła mnie miłość. Miłość Jezusa, który z miłości umarł za moje grzechy. Później pojawiła się wewnętrzna radość ze Zmartwychwstania Chrystusa. Taka radość, która rodzi się gdzieś głęboko, która wierzę, że jest darem Ducha Świętego. Te doświadczenia zrodziły we mnie wdzięczność i chęć uwielbienia Pana Boga.

Chcę też podzielić się tym, jak Słowo Boże wypełnia się w moim życiu. 
“Żywe bowiem jest słowo Boże, skuteczne...” (mówi święty Paweł w Liście do Hebrajczyków). Ten fragment przypomina mi się, kiedy chcę coś powiedzieć o Słowie Bożym. W ostatnim czasie często czytam Psalm 91 (Psalm o opiece Bożej). Bardzo mocno w to wierzę, że ta obietnica dana w tym Słowie się wypełnia. I patrząc na moje życie, mogę powiedzieć, że rzeczywiście tak się dzieje. Pan Bóg ochrania mojej życie przed chorobą, która teraz dotyka świat. Piękne jest też dla mnie to, że Słowo Boże wraca do mnie w różnych momentach życia. Przykładem są fragmenty z Księgi Koheleta: “Uczynił wszystko pięknie w swoim czasie” oraz z Psalmu 37: “Raduj się w Panu, a On spełni pragnienia twego serca”. Wracają, przypominają się wtedy, kiedy tracę wiarę w to, że wydarzy się to, czego pragnę.

Wydarza się też tak, że Słowo Boże bardzo mocno przenika moje serce, dotyka, żyje, długo je pamiętam. Słowo daje nadzieję, wzrusza, pokazuje prawdę o mnie. Jestem wdzięczna Panu Bogu za tą wielką łaskę. Za to, że tak mnie prowadzi.

Pragnę życzyć każdemu, kto czyta moje świadectwo, aby umiłowanie Słowa Bożego i pragnienie życia Nim wzrastało każdego dnia.

Aneta

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kontakt

Aby do nas napisać kliknij → tutaj Jeśli by komuś nie działał link to zapraszamy do kontaktu przez " Formularz kontaktowy " dostępny na stronie głównej, lub przez adres mailowy : cpps.ozarow.mlodziez@gmail.com

Dom Misyjny zaprasza...

  Film promocyjny:  Kliknij tutaj

19 - 21.11.21 - Skupienie Wspólnoty Krwi Chrystusa (WKC) i sympatyków w Domu Misyjnym w Ożarowie Mazowieckim.

   Przyszedł miesiąc listopad, a z nim także dni od 19 do 21, a więc czas na kolejne skupienie Wspólnoty Krwi Chrystusa (WKC) i sympatyków w Domu Misyjnym w Ożarowie Mazowieckim. Był to dla nas radosny i owocny czas, który otrzymaliśmy od Pana. Jestem przekonana, że każdy kto uczestniczył w tym skupieniu, wyjechał z niego mocniejszy duchowo, włączając w to także Moderatora Krajowego WKC, Prowincjała Zgromadzenia Misjonarzy Krwi Chrystusa Prowincji Polskiej – Ks. Daniela Mokwę oraz Animatorkę Krajową – Czesławę Nowak, którzy byli razem z nami.    Ks. Sebastian Pięta Moderator WKC Podregionu Ożarowskiego w czasie konferencji przedstawił oraz wytłumaczył nam kolejny temat z Zeszytu Formacyjnego: „Słowo Boże wzmacnia” .    Centralnym punktem każdego dnia była Eucharystia. Chrystus będąc na ziemi dokonywał wielu cudów, uzdrawiał, wskrzeszał, zamienił wodę w wino. Kiedy dał wszystko, z miłości do nas pozostał w prostym znaku chleba i wina, który na słowa kapłana podczas konsekracji staje si