Przejdź do głównej zawartości

OSM - czyli Ożarowskie Skupienie Młodzieży okiem uczestników

Na koniec wakacji w dniach od 27 do 30 sierpnia 2020 r. w Ożarowie miało miejsce skupienie, w którym to udział wzięła młodzież z dwóch Podregionów - OŻAROWSKIEGO oraz SWARZEWSKIEGO.

Tematem tego skupienia było przebaczenie oraz odkrywanie swoich darów i talentów; plan dnia był bardzo bogaty rozpoczynając od porannej Eucharystii idąc przez konferencje, warsztaty, rozważanie Słowa Bożego, wspólną rekreację, modlitwę, rozmowy, spacery, kończąc Młodzieżowym Apelem Jasnogórskim. 

Ten czas dla każdego z uczestników to osobiste spotkanie z Jezusem - Jedynym Panem i Zbawicielem, kilku uczestników ostatniego dnia w trakcie Eucharystii oddało swoje życie Jezusowi, wyznając że to On jest Jedynym Panem i Zbawicielem.

A oto świadectwo jednego z uczestników (na prośbę tej osoby jest podana tylko pierwsza litera imienia):

Nie jestem w stanie wskazać jednego konkretnego momentu, w którym Pan Bóg w jakiś sposób zadziałał we mnie, ale to co przejawiło mi się przez cały ten czas to świadomość tego, że Jezus chce mi towarzyszyć we wszystkim. Od samego początku doświadczyłem tego jak bardzo On troszczy się o takie proste i z pozoru nieważne rzeczy - choćby to że w ostatniej chwili załapałem się na pociąg, czy ogromna otwartość ludzi na rekolekcjach dzięki której mogłem być sobą. Ale również doświadczałem tego, że On towarzysząc mi chce przeze mnie działać w życiu innych. Bardzo mocno trafiła do mnie scenka przedstawiająca Jezusa zamkniętego w klatce ( PANIE ZAMKNĄŁEM CIĘ W ZŁOTEJ KLATCE ). To uświadomiło mi jak bardzo Bóg chce być obecny w moim życiu cały czas, wszędzie, by czynić je pełnym szczęścia. I właśnie z tą świadomością wyszedłem z tych rekolekcji. Świadomością, że Jezus chce mi towarzyszyć i to jest chyba najwspanialsza rzecz jaka mnie w życiu spotyka. Chwała Panu.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Kontakt

Aby do nas napisać kliknij → tutaj Jeśli by komuś nie działał link to zapraszamy do kontaktu przez " Formularz kontaktowy " dostępny na stronie głównej, lub przez adres mailowy : cpps.ozarow.mlodziez@gmail.com

Dom Misyjny zaprasza...

  Film promocyjny:  Kliknij tutaj

19 - 21.11.21 - Skupienie Wspólnoty Krwi Chrystusa (WKC) i sympatyków w Domu Misyjnym w Ożarowie Mazowieckim.

   Przyszedł miesiąc listopad, a z nim także dni od 19 do 21, a więc czas na kolejne skupienie Wspólnoty Krwi Chrystusa (WKC) i sympatyków w Domu Misyjnym w Ożarowie Mazowieckim. Był to dla nas radosny i owocny czas, który otrzymaliśmy od Pana. Jestem przekonana, że każdy kto uczestniczył w tym skupieniu, wyjechał z niego mocniejszy duchowo, włączając w to także Moderatora Krajowego WKC, Prowincjała Zgromadzenia Misjonarzy Krwi Chrystusa Prowincji Polskiej – Ks. Daniela Mokwę oraz Animatorkę Krajową – Czesławę Nowak, którzy byli razem z nami.    Ks. Sebastian Pięta Moderator WKC Podregionu Ożarowskiego w czasie konferencji przedstawił oraz wytłumaczył nam kolejny temat z Zeszytu Formacyjnego: „Słowo Boże wzmacnia” .    Centralnym punktem każdego dnia była Eucharystia. Chrystus będąc na ziemi dokonywał wielu cudów, uzdrawiał, wskrzeszał, zamienił wodę w wino. Kiedy dał wszystko, z miłości do nas pozostał w prostym znaku chleba i wina, który na słowa kapłana podczas konsekracji staje si